Home » Hírek » A Szolgáltató keresgetés 3 buktatója

A Szolgáltató keresgetés 3 buktatója

Miért nehéz választani?

Megvizsgáltuk, mi aggasztja legjobban leendő ügyfeleinket, ha a megfelelő Szolgáltató kiválasztásáról van szó.
Sokan leginkább 3 dolog miatt nem tudnak dönteni és így inkább halogatják a megrendelést.

Az interneten semmi sem érezhető a válságból. Sőt!
Válság ide vagy oda, az internet forgalma sosem látott nagyságúra dagadt.
Sokan mégis bizonytalanok, melyik Szolgáltatót válasszák?

 

Végre kiderült, mi az a 3 legfontosabb ok, ami visszatartja az embereket a megrendeléstől:


1) Félnek a rossz minőségtől, hogy mégsem működik majd jól

Mindenki azt állítja magáról, hogy a legjobb lesz a szolgáltatása. Na de, mi számít jónak? Egy leendő előfizető ezt honnan tudja?

Egy okos megrendelőt tudja, hogy az számít jónak, aki bizonyít.

Mikor erről kérdez egy átlagos szolgáltatót akkor kitérő válaszokat kap:

  • „Senki sem garantálhatja…”
  • „Nem tudjuk pontosan, de mindent megteszünk…”
  • „Megpróbáljuk…”

Egy ügyfélnek  GARANCIA kell, hogy a szolgáltatása tökéletes lesz.

Sok ügyfél kifogásolja, hogy a megkeresett cégek között 10-ből 7 említést sem tesz garanciáról, míg a maradék 3 sem ad kielégítő választ.

Egyetlen dolog van, amit az ügyfelek elfogadnak: 
100% pénzvisszafizetési garancia
– ha nem hozzák az minőséget, minden pénzét visszakapja. Ezt mi garantáljuk.


2) Félő, hogy néhány hónap múlva valami elromlik

Vegyük azt, hogy talál egy Internetszolgáltató céget.

Bekötik a szolgáltatását, többé kevésbé működik is a szolgáltatása. Majd hirtelen valami elromlik és nem működik az internete. Kérdi a céget, mi a hiba oka? Hasonló válaszokat kap:

  • „Mert Ön biztos elállított valamit …”
  • „Mert Ön nem tett fel vírusírtót …”
  • „Mert Ön írta át a beállításokat, hogy kitörölte a fontos elemeket …”
  • „Mert Ön elhanyagolta a gépe karbantartását …”

Hárítják a felelősséget. Ki az oka a szolgáltatáskiesésnek? Ön??

Sok ügyfél kénytelen fogadni egy számítógép szerelőt. Annak ellenére, hogy van egy szolgáltatója.

Egy jó szolgáltatót nem kell évente lecserélni.
Mi vállaljuk, hogy folyamatosan felügyeljük szolgáltatását. Segítünk Önnek behatárolni az esetleges hibákat és megoldást kínálunk a problémájára.

 


3) Váratlan, kiszámíthatatlan költségek

Ön előre nem tudhatja, hogy mikor mennyit kell fizetnie?

Nálunk fix a havi költség. A szolgáltatás korlátlan, így nem fordulhat elő, hogy váratlan költségek jelennek meg a számláján. Bármennyit internetezhet, mindig ugyanannyit fizet.

Ami a szerződéskötéskor elhangzott, ahhoz tartjuk magunkat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

13 − tizenhárom =