Nem akarhat lemaradni a legjobb ADSL szolgáltatásról
- 31
- jan
Biztosan van olyan álma vagy vágya, amit szeretne minél hamarabb elérni
Van egy jó hírem az Ön számára …
… de előtte a rossz hír:
Kutatások bizonyítják, hogy 100-ból 96 előfizető bosszankodik a Szolgáltatója miatt. Az ilyen Szolgáltatóknál alacsony a hűséges ügyfél, méregdrága a szolgáltatás, az ügyfélszolgálatot nehéz elérni és a szakemberekre egy vagyont kell költeni.
Mindez kimeríti a lelkes ügyfél energiáját – no és a pénztárcáját.
Mi lehet ennek az oka?
- Az ügyféllel csak gond van …
- Nem érti, hogy mit akarunk …
- Miért nem hagy már békén minket …
Hasonló gondolatok keringenek az ilyen szolgáltató munkatársainak a fejében.
Mégis, akkor van egyáltalán megoldás?
Igen. Van olyan Szolgáltató is, aki rengeteg időt és energiát fordít ügyfeleire.
Miért?
Mert Önökből élünk – Önök a legfontosabbak számunkra. Ezt minden munkatársunk tudja és érti is.
Valamennyien elkötelezettek vagyunk a legmagasabb ügyfélelégedettség elérésében.
A célok elérése egyetlen napot sem várhat!
Gondolja végig:
- Az új hifi várhat holnapig?
- A nyaralás?
- Vagy egy új ruha?
Minden ma kell, nem igaz? Éppen ezért töri magát annyira.
Ne késlekedjen! Döntsön most!